NUPEPA KUOKOA, HONOLULU, T. H. POAHA, IULAI 9, 1925

NA MAKE.
Kapono, ma ke alanui Ala Moana,
Iune 27.
Ulii Kapeliela Kuapaka ma ka
Halema'i Moiwahine Iulai 30.
Wm. Kealoha Silva, ma ke alanui
akui, Iulai 1.
Makahilahila, ma ka Halema'i
Moiwahine, Iulai 2.
John Kawai, ma ke alanui Vinia,
Iulai 4.
Da> Kahaulelio, ma ke kuahiwi
o Waianae, Iulai 4.
! hard S. Kekina Kamai, ma Ka-
L.jiiliili, Iulai 6,
NA HANAU.
Na Wm. Whiford ame Rebecca
Kila, he keikikane, Iune 26.
Na Mr: ame Mrs. Wm. N. Kekoa,
he keikikane, Iulai 2.
Na Fock Lin ame Eliza Nainoa,
he kaikamahine, Iulai 2.
Na Daniel Kaili ar : Julia Kapu-
nikala, he keiki me, Iulai 2.
Na Ernest Keaunui ame Matilda
Kapahi, he kaikamahine, Iulai 4.
Na Joseph Silva ame Mary Moses,
he keikikane, Iulai 7.
Na Mr. ame Mrs. Joseph Kiko
he keikikane, Iulai 7.

Comments